Sinds 2016 verzorgen wij, Marco Vroom en John Hanse, met de Hattemse Hoeve het (club)restaurant van de Hattemse Golf en Country Club.

De Hattemse Hoeve is de “verborgen parel van Hattem” en de ontmoetingsplek waar leden en bezoekers na hun ronde nog even gezellig bijpraten. Ook niet-golfers weten ons inmiddels te vinden vanwege de rust en het mooie uitzicht over de baan.

clubhuis
U kunt 7 dagen per week bij ons terecht voor koffie met huisgemaakt gebak en een drankje met een hapje.

Openingstijden:
Dagelijks geopend vanaf 11:00. Onze sluitingstijd is variabel en afhankelijk van baanplanner en reserveringen.

Onze kok kookt voor u op maandag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Dan kunt u bij ons terecht voor lunch en diner. Op dinsdag, woensdag en zondag koken we ook graag voor u: vraag dan even naar de mogelijkheden.
Indien de baan gesloten is, zijn wij ook gesloten (m.u.v. reserveringen).

ARRANGEMENTEN 2023 vanaf 15 personen

ARRANGEMENT HOENWAARD à 57,50 per persoon:

• Ontvangst in de Hattemse Hoeve met koffie, thee of cappuccino en iets erbij
  • Na uw ronde (of tussendoor) een lunch in de Hattemse Hoeve. U heeft de keus uit onze clubpita gerookte kip of onze bagel met warm gerookte zalm

ARRANGEMENT DAENDELS à 63,00 per persoon:

• Ontvangst in de Hattemse Hoeve met koffie, thee of cappuccino en iets erbij
  • Na uw ronde een diner in de Hattemse Hoeve. U heeft de keus uit één van onze volgende gerechten:
  1. Rendang met rijst, sajourboontjes, ketimoen en emping
  2. Garnalen met noedels en groene groenten in een frisse roomsaus
  3. Kipsaté met frieten, atjar en emping

ARRANGEMENT DE TINNE à 74,50 per persoon:

• Ontvangst in de Hattemse Hoeve met koffie, thee of cappuccino en iets erbij
  • Na uw ronde een 3-gangen diner in de Hattemse Hoeve. U heeft de keus uit één van onze volgende gerechten:

VOORGERECHTEN:

1. Rundercarpaccio
  2. Carpaccio van gerookte zalm
  3. Dagsoep

HOOFDGERECHTEN:

1. Rendang met rijst, sajourboontjes, ketimoen en emping
  2. Garnalen met noedels en groene groenten in een frisse roomsaus
  3. Kipsaté met frieten, atjar en emping

NAGERECHTEN:

1. Tiramisu met chocoladenoisette
  2. Donut met crème van witte chocolade en perzik
  3. Hattems Geroddel (kletskoppen met caramel-ijs en slagroom)

We verwijzen u graag naar onze socials en website voor meer informatie en verwelkomen u graag in de Hattemse Hoeve.

hoeve1